« Garmin GPSMAP60Csx | Main | NiteRider UltraFazer Max »

OGK GAIA

なにぶん顔が長くて頭が大きいと来ているもので、ヘルメット選びはいつも難渋なのですが、のんびり系のストライダはともかくある程度スピードの出るバイクには必須でしょ、ということで探してきました。デザイン選び、機能選び以前の問題として「とにかく合うのを」。

Imgp6326

日本のメーカーOGK製です。サイズはフリーとXLの2サイズですが、形状が私の頭蓋骨に合っているのかフリーの方で大丈夫でした。225g(フリーサイズの方)とかなーり軽量の部類。自宅で実測しても230gでしたので、これはイイ買い物だったかな。デザインも悪くない。上野クラシックで購入。

(い)

|

« Garmin GPSMAP60Csx | Main | NiteRider UltraFazer Max »

Comments

This piece of writing is really a nice one it helps new the web users, who are wishing in favor of blogging.

Posted by: free music downloads | February 27, 2015 at 06:15 PM

Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided me.

Posted by: Match.Com Login | April 06, 2015 at 11:51 AM

Amazing issues here. I'm very glad to peer your post. Thank you so much and I'm having a look forward to contact you. Will you kindly drop me a e-mail?

Posted by: CharityIIrizzary | July 04, 2015 at 10:07 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« Garmin GPSMAP60Csx | Main | NiteRider UltraFazer Max »