« ニセコでバフバフ | Main | 八幡平でもふもふ(その1) »

北海道 ニセコ 高木山荘

今回のトリップで利用した宿です。朝食つきで、晩飯は近所の居酒屋に繰り出しました。

オススメな点
・ゲレンデに近い
・大浴場が快適
・掃除が行き届いている
・飯(朝食)もナカナカだった
・大量の漫画
・羽根布団
・お茶目な部屋

これがそのお茶目な部屋だ!
IMGP6785

4畳半+台所付板の間+棚付玄関という構成です。流しの裏の壁はタイル張りで不思議な雰囲気。。

斜めから見るとこんな感じ
IMGP6786

入り口の棚はデカいです。
IMGP6787

なお、セントラルヒーティングで、暑からず寒からずに設定されておりこれも快適でした。

(い)

|

« ニセコでバフバフ | Main | 八幡平でもふもふ(その1) »

Comments

高木山荘さんは廃業してしまいました。
最近には珍しいアットホームで快適な宿でした。
本当に残念です!

Posted by: ニセコ人 | September 27, 2006 at 08:23 PM

今年初めて行ったきりでしたが、私もとても気に入った宿でした。廃業とは残念。。
そんなにお年でもなかったし、ニセコは結構人も多かったのに何があったのでしょうか。。。

Posted by: (い) | September 28, 2006 at 12:40 AM

Amazing issues here. I'm very happy to see your post. Thanks a lot and I'm taking a look ahead to contact you. Will you please drop me a e-mail?

Posted by: Nicole | May 19, 2015 at 07:56 PM

Good day! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa? My blog covers a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other. If you happen to be interested feel free to send me an email. I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!

Posted by: AlinaCNaomi | July 04, 2015 at 01:10 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« ニセコでバフバフ | Main | 八幡平でもふもふ(その1) »