« 国分寺「さぬきうどん 源」 | Main | 国分寺「鳥しん」 »

東京都「町田あいす工房ラッテ」

 アイスクリームってかなり好きです。アイスならなんでもというくらいハードルは低いのですが、ふわふわしたジェラートはその中でも結構上位。ちなみに、マイベストは小布施のTWELLという店のココナツです。
 おっと、町田の話でした。。。
 城山湖にハイキングに行った帰りに寄ってみました。もう夕暮れ時だったのですが、結構な混みよう。車での行楽客からチャリでやってきた中高生までで賑わっていました。私は麦芽と枝豆、(江)はライチとミルクをオーダー。なかなかにおいしいです。外は既に肌寒く、最後は喉の奥がキーンとしましたが、満足して家路につきました。

Imgp1474.jpg

(い)

|

« 国分寺「さぬきうどん 源」 | Main | 国分寺「鳥しん」 »

Comments

Thank you, I've recently been searching for info about this topic for a while and yours is the greatest I've discovered till now. However, what concerning the bottom line? Are you certain in regards to the source?

Posted by: TRAURINGE und Goldschmiede-Blog News: News | June 24, 2014 at 07:33 PM

Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways, just wanted to say wonderful blog!

Posted by: Free music downloads | April 03, 2015 at 03:40 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/46940/1891601

Listed below are links to weblogs that reference 東京都「町田あいす工房ラッテ」:

« 国分寺「さぬきうどん 源」 | Main | 国分寺「鳥しん」 »